چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟
کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه دیجی کرنر هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه دیجی کرنر به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.
محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه دیجی کرنر است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. دیجی کرنردر قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.
شرایط برای ارسال کالا
پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش دیجی کرنر هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه دیجی کرنر حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.
در نظر داشته باشید، که تمامی کالاهای بازگشتی میبایست در شرایط اولیه و به همراه جعبه محصول و برچسب دیجی کرنر روی کالا باشد.
جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا 4 شنبه 9-17 و روزهای 5 شنبه 9-14) تماس بگیرید و یا به آی دی تلگرام DGCorner1@ پیام ارسال نمایید.
پس از پذیرش کالا کارشناسان دیجی کرنر با توجه به ترافیک کاری موجود، حداکثر طی دو الی سه روز کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا دو روز کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.
شرایط انصراف از خرید
در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد. هرگونه مخدوش شدن پلمپ محصول یا زدگی در بسته بندی، امکان بازگشت ندارد.
هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی کرنر باشد، هزینههای ارسال به عهده دیجی کرنر است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به دیجر کرنر ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی کرنر، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست سفارشی استفاده نمایید.
فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روشهای ذکر شده صورت میپذیرد.